Jak správně dělit body (staty)

Někteří hráči si neustále lámou hlavu nad tím, jak správně rozdělit body. MuOnline nabízí relativně široké spektrum postav a pro úplného nováčka to může být oříšek. V následujícím článku si vysvětlíme základní dělení bodů u všech postav.


Knightové (DK,BK,BM)

Tato postava patří mezi nejsložitější co se dělení bodů týče. Nezapomeňte, že je vždy velmi důležité mít lepší výbavu na silnější mapy. Pro BK je prioritou Swordy + rate, popřípadě pendant + rate. Nesmíme také zapomenout na křídla, čím vyšší level mají, tím více se nám ve finále přidá % útoku a obrany. 

Nemám sebemenší tušení, do jakého atributu bych měl body dělit

V tom bývá také velmi častý problém, v následující tabulce si vysvětlíme, který atribut posiluje danou schopnost.

 
Síla                      zvýšení celkového damage
Obratnost zvýšení rychlosti útoku + obrany
Vitalita zvýšení počtu životů
Energie silnější kouzla navýšená v %, zvýšení síly buffu

Mám 150 resů, body rozděleny dobře, ale stále monstra neporazím, proč?

Další důležitý bod je proražený obrany. Toto nastavení je individuální a je určeno serverem. Obtížnější mapy "odemykáme" přidáváním síly, energie, působením ignore. Proražení obrany spočívá v tom, když excelentním optem (RATE) dáváme o dost větší damage oproti normálnímu útoku. V tomto případě doporučujeme přidat více bodů do síly, energie.

Jak mám tedy body rozdělit?

Je to opravdu individuální a každý má jiný styl dělení bodů. Jako příklad si uvedeme jednu z možností dělení bodů o počtu 20 000.

Ukázka dělení 20 000 bodů (var. 1)
Síla  10 500 bodů
Obratnost 4 000 bodů
Vitalita 500 bodů
Energie 5 000 bodů
Ukázka delění 20 000 bodů (var. 2)
Sila 9 000 bodů
Obratnost 8 000 bodů
Vitalita 300 bodů
Energie 2 700 bodů

Všimněte si, že u varianty č. 2 jsme dali pouze 300 bodů do Vitality. Takto dělte body pouze v případě, když budete mít lepší set (+13+rate+dd), popřípadně + JoH option.


Wizardové (DW,SM,GM)

Wizardi, nazývání taktéž jako kouzelníci nebo mágové se řadí do kategorie "snadná" k dělení bodů. Hlavním atributem pro mága je pochopitelně Energie, kterou navyšuje svůj kouzelný útok. Můžeme říci, že poslední důležitým atributem je Obratnost (AGILITY). Tímto atributem navyšuje kouzelník svou rychlost útoku a obranu. Mágové vynikají v tom, že při dobrém rozdělení bodů trhají rekordy v prorážení obrany na nižších resetech v silných mapách. 

Jak mám tedy body dělit, když je to tak jednoduché?

Atributy jako síla, vitalita vůbec řešit nemusíme. Do síly dáme tolik bodů, abychom měli dostatek na svou výbavu (set, zbraně, štíty...). Vitalitu dáváme tak, abychom v dané lokaci přežili, vzhledem k tomu, že postava SM má svůj vlastní spell na obranu, celkový počet bodů v HP bude opravdu nízký. 

 Velkou výhodou verze Season VI je, že se nesetkáme s žádným agi bugem.

Ukázka dělení 20 000 bodů 
Síla +- 600 bodů
Obratnost 6500 bodů
Vitalita 800 bodů 
Energie 12100 bodů

Elfové (FE,ME,HE)

Elf se řadí do kategorie "snadná" k dělení bodů. Ze začátku to má tento charakter velmi jednoduché. Veškerý počet svých bodů přidává do Obranosti (AGILITY), čímž posiluje jak svou obranu, tak útok. Nesmíme zapomenout přidat pár bodů do síly, vitality a energie (kvůli kouzlům)

Ukázka dělení 20 000 bodů
Síla +- 600 bodů
Obratnost 17900 bodů
Vitalita 700 bodů
Energie 800 bodů

Gladiátoři (MG, DM)

Gladiátoři se taktéž řadí do kategorie "snadná" k dělení bodů. Můžeme říci, že je to vesměs stejná postava jako SM, akorat bez silného obranného bufu. MG je především považováno jako expící char, na PvP je nevyužitelné...

Ukázka dělení 20 000 bodů
Síla +- 600 bodů
Obratnost 7 500 bodů
Vitalita 750 bodů
Energie 11 150 bodů

Summoneři (SU, BS, DM)

U této postavy je velká vyjímka oproti ostatním. Postava Summoner vlastní kouzlo "Bersekr, zvaný také jako Zerk", kterým si několikanásobně zvětší svůj obrovský damage. Doporučujeme dělit body stejně jako u postavy SM, avšak pouze do doby, než budete moci používat kouzlo Bersekr (cca 150 resetů). V základu má tato postava relativně vysoký damage, proto body budeme dělit následovně. 

Ukázka dělení 20 000 bodů
Síla +- 600 bodů
Obratnost 12900 bodů 
Vitalita 500 bodů
Energie 6000 bodů

 



© 2007 - 2015 Daemu.cz All rights reserverd. MU Online is registrated trademark of Webzen, inc. The wallpaper in the background by darkness.