Vysvětlení exe optionu vč. křídel

V tomto článku si povíme o excelentních optionech části setů, zbraní a ostatních předmětů. Každý opt si krok za krůčkem probereme a vysvětlíme.


Fulloptová část setu

MaxHP - zvýšení životů o 4%. Zde je to jednoduché, prostě zvýší základní počet životů o 4 procenta. Pozor! nestackuje se s HP aurou od BM, což znamená, že ve výsledku bude počet zvýšených hp s aurou stejný, jako bez ni.

MaxMana - zvýšení many o 4%.

Damage Decrement - sníží obdržené zranění o 4%. Nejdůležitější opt na PvP.

REFlect - odrazí 5% z obdrženého zranění. Společně s DD nejdůležitější opt na PvP.

Rate (DSR) - tohle je pro 90% hráčů oříšek. Rate není opt určený na PVP! Sice zvyšuje úspěšnou obranu (jinak taky "počet missů" v procentech), ale jen u MOBŮ! Opt je funkční, ale tyto "missy" z větší části ovlivňují levely a výše vaší obratnosti.

Zen - oblíbený opt u hráčů, prostě bude padat o 30% více zenů.

JoH, aneb harmony opt (žlutý) - do předmětu jej lze vložit normálním přemístěním jewelu. Nejžádanější a nejefektivnější harmony opt je Damage Decrease 3% (pokud je věc +13, lze jej vylepšit Higher & lower refining stone až na 7%).

JOG OPT (fialový) - lze jej přidat pouze do itemů od 380. lvlu. Každá věc (část setu) má jiný JoG opt. Do věci jej lze vložit pouze přes chaos mašinu (3. kombinace).

 


Křídla

Ignore - Ignoruje 5% soupeřovy obrany.

REFlect  - odrazí 5% z obdrženého zranění.

HP -  Zvyšuje šanci na kompletní obnovu HP (5%)

Luck - Zvýší úspěšnost Jewel of Soul o 25%, Zvýší šanci na critical damage 5%

Automatická obnova HP zvýšená - 7%


Full opt zbraň

Rate - zvyšuje šance na excelentní (zelený) útok. Funkční na PvP. Pokud máte 2 meče a pendant, procenta se sčítají.

ID/LVL - zvýší dmg o 20 za každý level, o 5% rychlejší expení. Funkční na PvP, avšak na fun serveru rozdíl nepoznáte.

ID - zvyšuje damage o 2%. Na PvP funkční.

SPEED - zvýší rychlost útoku o 7. Na fun serveru téměř nejde poznat rozdíl.

LIFE - po zabití monstra se zvýší váš život o 1/8.

MANA - zvýšení many po zabití monstra. Ze začátku dobré pro kouzlící chary, později už nemá využití.


Ringy a pendanty

  • rozdíl mezi FO části setu a FO ringem je jen v tom, že ring nemá luck a místo přidané obrany má ring obnovu HP (výjimka = Magic ring, ten má obnovu many).

 

  • rozdíl mezi FO zbraní a FO pendantem je pouze v tom, že pendant nemá luck a místo přidaného útoku má obnovu HP (výjimka = ability pendant, ten má obnovu AG)


© 2007 - 2015 Daemu.cz All rights reserverd. MU Online is registrated trademark of Webzen, inc. The wallpaper in the background by darkness.